A lei é a lei... Obrígannos a molestarte un momentiño para avisarte de que usamos cookies.

Condicións de envío e devolución

Canto tardará en chegar o meu pedido?

O prazo de entrega, por norma xeral, será de entre 24 e 72 horas.

Os produtos téxtiles tales como camisetas ou suadoiros fabrícanse nalgúns caso baixo demanda, por iso en ocasións o prazo de entrega se pode atrasar ata os 10 días laborables.

Canto pagarei de gastos de envío?

  • Para as recollidas en tenda, o envío é gratuíto.
  • Envíos a domicilio (España peninsular): 4.00€
  • Os pedidos superiores a 30 EUR terán gastos de envío gratuítos (España peninsular).

Devolucións

En caso de recibir a mercadoría en mal estado, recibir mercadoría que non constaba no seu pedido ou de faltar algún vulto á hora de recibilo, deberán comunicárnolo nun prazo máximo de 48 horas dende o momento de recepción do pedido.

O cliente farase cargo dos gastos de envío derivados da compra e/ou devolución de produtos de Punto e Coma agás que o produto presente danos ou mal estado no momento da recepción do pedido.

Política de Cancelacións

Punto e Coma aceptará cancelacións sen cargo para todos aqueles pedidos que se anulen con 24 horas de antelación respecto á data prevista de entrega. A empresa non se compromete a admitir solicitudes fóra de prazo, aínda que no suposto de que a mercadoría non fose expedida, de modo excepcional, a solicitude podería terse en conta. Para cancelacións, contactar con info@puntoecoma.gal ou no teléfono 988 98 22 94, indicando nome e número de pedido.

Outros Aspectos

Punto e Coma non asumirá responsabilidade algunha cando a entrega do produto ou servizo non chegue a realizarse como consecuencia da inexactitude ou falsidade dos datos facilitados polo Usuario para ese efecto, así como no suposto de que a entrega non se poida efectuar por causas alleas á empresa de envíos asignada para tal efecto, como o é a ausencia do destinatario.

Calquera incidencia será comunicada vía correo electrónico ou ben vía telefónica ao número facilitado.

Se no momento da entrega non hai ninguén no domicilio indicado, o transportista deixará unha nota para contactardes coa axencia de transporte e poder coordinar a entrega de forma rápida.

En caso de calquera problema coa entrega na dirección indicada, a empresa de mensaxería deixará un xustificante indicando como proceder para a entrega. Efectuaranse dous intentos de entrega, o primeiro intento ao día seguinte e o segundo despois de concertar a entrega.